Vlastníte společnost, která uvedla na trh zajímavé a originální produkty, ale zájem o ně není takový, jak jste čekali? Roznášíte do schránek letáky, platíte si inzerci v novinách, ale vyšší zisky nepřichází? Důvodem vůbec nemusí být chyba ve vašich produktech nebo službách, nýbrž ve špatně využité reklamě. Ve 21. století se bez efektivní reklamy obejde jen málokterý podnikatel, ovšem jak se mění náš přístup k životu, mění se také styl efektivní reklamy. Televizním spotům klesá sledovanost a na vrchol přicházejí jiné metody efektivní reklamy.

Reklama na sociálních sítích

Přibližně polovina lidí, kteří vlastní internet, mají účet na některé ze sociálních sítích, nejčastěji na známém Facebooku. Facebook denně projíždí milióny lidí, nejčastěji ve věku 20 – 40 let, což je nejsilnější skupina spotřebitelů v produktivním věku, která je finančně nezávislá. Výhodná reklama na Facebooku váš obrat mnohonásobně zvýší. Uvědomte si, že většina uživatelů sociálních sítí má několik stovek přátel. Je lhostejné, zda je ve skutečnosti zná nebo ne, všichni vidí každý jeho klik na oblíbené tlačítko „To se mi líbí“. S jedním klikem se tak dostanete do povědomí několika stovek lidí.

Další výhodou reklamy na Facebooku je důvěryhodnost. Lidé více věří firmám, které „se líbí“ někomu, koho znají. Společnost je pro ně mnohem více důvěryhodnější a vy tak mnohem vyšší šanci získat další zákazníky, klienty nebo odběratele.

Využijte nejpoužívanější vyhledávač

Není žádným tajemstvím, že nejvíce používaný vyhledávač je Google. Lidé denně vyhledávají neuvěřitelné množství slov, ať už k získání informací nebo k nákupům. Těmto slovům se říká „klíčová slova“. A právě těchto klíčových slov, které lidé nejčastěji používají k vyhledávání, lze využít k efektivní reklamě. Reklama Google se zobrazí po zadání klíčové slova uživatelem do vyhledávače. Ačkoliv to zní složitě, princip je velice snadný.

Pokud i vy chcete mít efektivní reklamu na Googlu nebo na Facebooku mrkněte na web ifocus.sk, kde zjistíte vše potřebné.