Brožury jsou praktické marketingové nástroje používané k propagaci vašich informačních kampaní. Mohou mít tvar „menu“ a obsahovat výpisy různých produktů a služeb; nebo fungují jako cestovní průvodce a průvodce událostmi Brožury se dodávají ve standardních a vlastních velikostech.
Bannery tisk potřebují odlišný než právě brožury, je třeba nad nimi přemýšlet odlišným způsobem.
Velikost brožury
Množství informací, které uvedete, určuje velikost brožury vhodné pro vaše podnikání. Na webu e-abctiskarna.cz zjistíte, že existuje několik typů brožur. Pomůže to vytvořit obrys vašeho obsahu, abyste získali představu o velikosti, která nejlépe vyhovuje vašemu materiálu.
Konkrétní tisk brožur je zcela na klientovi.
Tipy na rozložení textu
Jednou ze způsobů navrhování brožur je vytváření bez obrázků. Měli byste maximalizovat prostor a umístit designové prvky pro vizuálně atraktivní design:
-
- Vyberte snadno čitelná písma (tj. Garamond, Helvetica, Times New Roman nebo Century).
-
- Pro titulky nebo malé písmo používejte bezpatkové písmo, například Arial.
-
- Omezte se na dva styly písma. Díky použití více než dvou typů písem bude vaše brožura nepřehledná a neprofesionální.
-
- Místo různých stylů písma používejte techniky zvýraznění – tučné, kurzíva a větší velikost písma.
-
- U nadpisů a výzev k akci použijte větší velikost textu. I když ne vždy, velikost písma může být relevantní pro důležitost informací.
- Vyberte velikosti písma, které jsou úměrné velikosti vašich brožur. Při rozhodování o velikosti písma můžete posoudit, kolik slov chcete vyplnit.
Zeptejte se na názor nejbližších kolegů
Pokud chystáte prezentaci či jinou událost, před samotným vytištěním brožury, se zeptejte na názor ostatních kolegů nebo pořadatelů, zda s návrhem souhlasí. Záložky do knihy tisk jsou ideálním dárkem pro každého posluchače vaší prezentace.