Chtěl byste propagovat svou firmu či malou živnost, abyste získali více zákazníků, ale nevíte, jak na to? Sestavte si poutavý leták, který zaujme.

Zaujměte!

V dnešní době je rozšířené, že spousta malých či velkých podnikatelů nebo firem prezentují svou firmu či živnost na internetu, protože sociální sítě jsou nejrozšířenějším propagátorem čehokoli. Nicméně, stále se nezapomnělo na tradiční způsoby propagace, které byly využívány spíš dříve, a to jsou letáky. Ale je velice těžké vytvořit leták tak, aby zaujmul široké množství cílové skupiny. Takže musí být hlavně graficky zajímavý, aby jej jeho příjemce okamžitě nevyhodil do koše, ale dokázal ho zaujmout. Jak tedy takový efektivní leták vytvořit?

Musíte si pořádně rozmyslet tyhle hlavní otázky:

A co je tedy nejdůležitější pro samotnou výrobu letáku?

Lidé si často všimnou letáku v situaci, kdy například přebírají poštu a mimoděk „proletí“ všechny možné letáky a katalogy. A to je ten moment, kdy má Váš leták prakticky jedinou možnost, jak zaujmout. Tudíž by měl mít poutavý titulek, který příjemce přinutí přečíst si i zbytek letáku.

Hned další věc, která po titulku zaujme, je obrázek. Proto by měl být výmluvný a kvalitní. Ale také by měl být originální a mít ojedinělou fotografii a kvalitní grafiku. Můžete využít i internetové fotobanky. Myslete třeba i na to, jakou fotku by si vybrala Vaše konkurence a poté vyberte odlišný obrázek.

Pokud chcete tisknout Váš leták barevně, je dobré sladit jeho barvy s Vaším logem či firemním oblečením nebo s barvami na Vašich webových stránkách. Musíte pamatovat na korporátní identitu. Raději se dopředu poraďte s nějakým grafikem, který má v tomhle ohledu spoustu zkušeností.

A nejdůležitější je, abyste zvolili profesionální tiskárnu, kde Vám Vaše letáky vytisknout kvalitně a dle vašich požadavků.