Má váš web málo návštěvníků? Cílem každého majitele webových stránek by mělo být, aby měl co nejvíce návštěvníků. Možností, jak zvýšit návštěvnost webu, je více, liší se cenou i efektem. Je důležité myslet na budoucnost webu a tedy i na způsoby, které pomohou webu z dlouhodobého hlediska získat pravidelnou návštěvnost. To umí pouze SEO, tedy optimalizace pro vyhledávače.

Proč se zaměřit na SEO

Vyhledávače řadí weby podle určitých kritérií a pokud uživatelé internetu ve vyhledávání něco hledají, vždy se jim zobrazí seznam výsledků uspořádaný podle toho, jak jsou optimalizované. Když váš web ovšem optimalizovaný je, budete se při vyhledávání zobrazovat na předních příčkách a získáte tak z dlouhodobého hlediska pravidelnou návštěvnost. Pokud vás lidé ve vyhledávání nemohou najít, tak je to špatné, ale nejde o nic, co by nešlo změnit. S optimalizací webu vám pomůže Seo konzultant.

Práce SEO konzultanta

Vždy je potřeba na SEO optimalizace konzultant, je sice možné se o SEO starat svépomocí, ale bez znalostí nemusí mít požadovaný efekt a může se velmi prodražit. Cílem SEO konzultanta je najít nejlepší řešení pro optimalizaci vašeho webu, proto nejprve provede SEO audit, aby zjistil, jak si váš web vede. Jako první zjistí, v jakém je stavu, tedy jestli je z hlediska obsahu validní. To zahrnuje kontrolu struktury webu, velikosti obrázků, meta informací aj. Pokud jsou nalezeny nějaké nedostatky, je potřeba je upravit, aby byl web plně validní. Udělá se rovněž analýza klíčových slov. To je jedním z nejdůležitějších kroků, protože má za cíl odhalit slova a slovní spojení, pod kterými potenciální klienti hledají služby nebo produkty, které nabízíte. Ve finále se navrhne vhodná strategie pro OFF page, tedy zajištění popularity webu. Ta se dělá budováním zpětných odkazů na kvalitních webech. Zajistěte si Seo konzultanta a dosáhněte v SEO výsledků, které vám přinesou pravidelné návštěvníky.