V době, kdy se řada podnikatelů přesouvá na internet, spoustu lidí zapomíná na marketing mimo virtuální svět. Zajímavým pomocníkem mohou být reklamní polepy.

Všude samý billboard a reklama nalepená na každém rohu. Něco takového už uvidíte jen zřídka. Jasně, reklam je sice pořád velké množství, ale zejména na silnicích jich není tolik, kolik jich bývalo. Jak toho využít, aby mohlo vaše podnikání růst?

Cílem je upoutat, ne odradit

Nebojte se využít polepy na výlohy a reklamní polepy aut. Mějte ale na paměti, že důležité je zaujmout, nikoliv odradit. Křiklavou kombinací barev, příšerným písmem a špatným sloganem se sice vryjete do mysli náhodných kolemjdoucích nesmazatelným písmem, ale to není to, co jste chtěli. Místo hraní si na hrdinu raději přenechte práci profesionálům.

Domluvte se s grafikem na návrhu reklamního polepu. Nebojte se přivolat na pomoc copywritera nebo marketingovou agenturu. Společnými silami dejte dohromady základní koncept a vymyslete takový slogan, který zákazníci prostě nezapomenou. A když příště půjdou kolem vašeho obchodu, vstoupí do něj a nakoupí.

Poslední krok k novým zákazníkům

Připlatit si za práci profesionálního grafika se rozhodně vyplatí. On totiž dobře ví, které barvy se k sobě hodí. Umí je dobře smíchat a vytvořit mix, který bude nepřehlédnutelný. Pak už jen stačí tento návrh postoupit výrobci a počkat, dokud nebude dokončena výroba polepů.

Polepy umístěte na taková místa, kde budou dobře vidět. Vaší prioritou číslo jedna je výloha. Poté nezapomeňte na samotné auto. A opět se nebojte požádat o pomoc. Pokud si nejste jistí, že byste polep umístili správně, raději to řekněte jeho výrobci. Určitě vám tento problém pomůže vyřešit.